Skip to main content

Την Δευτέρα 8 Απριλίου 2019 στα πλαίσια της Θεματικής Εβδομάδας, που υλοποιεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στα Γυμνάσια της χώρας, το Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Λάρισας πραγματοποίησε τρεις συζητήσεις με τους μαθητές της Β’ και Γ’ Γυμνασίου Αγιάς με θέμα «Η υπερβολική ενασχόληση με το διαδίκτυο και τις εφαρμογές του: Πότε είναι πρόβλημα και πότε όχι».

Οι συζητήσεις που έλαβαν χώρα, αξιοποιώντας τον συμμετοχικό διάλογο, ήταν ιδιαίτερα ζωντανές και ανέδειξαν τον προβληματισμό και ταυτόχρονα την εμπειρική γνώση των ιδίων των μαθητών σε σχέση με τους κινδύνους και τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στην σχέση τους με το διαδίκτυο και τις εφαρμογές του.

Την Πέμπτη 11 Απριλίου πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τους γονείς του Γυμνασίου πάνω στην ίδια θεματική καθώς επίσης και αναφορικά με τη στάση και το ρόλο του γονέα στο ζήτημα.

/home/selfhelp/public html/wp content/uploads/IMG 20190411 190246

 

Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας

Το Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας βασίζει τον τρόπο λειτουργίας του στις σύγχρονες κριτικές προσεγγίσεις της επιστήμης της Ψυχολογίας και άλλων κοινωνικών επιστημών, καθώς και του πεδίου των εξαρτήσεων. Βάσει αυτών των προσεγγίσεων, στο πρόγραμμα δίνεται έμφαση στις κοινωνικές, πολιτικές και πολιτισμικές διαστάσεις των αιτιών του προβλήματος της εξάρτησης και άλλων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων. Ταυτόχρονα, τίθενται στο επίκεντρο των υλοποιούμενων παρεμβάσεων οι άνθρωποι και οι ανάγκες τους, με κύρια προτάγματα τη χειραφέτησή τους και την ανάκτηση της αξιοπρέπειάς τους. Κεντρικοί άξονες των παρεμβάσεων που πραγματοποιούνται από το πρόγραμμα είναι η έννοια της αυτοβοήθειας / αλληλοβοήθειας και ο πρωταγωνιστικός ρόλος των άμεσα ενδιαφερόμενων.